

Gener DIAMBA. Anna Batalla
Febrer LA SENSUALITAT DE LES ESQUENES. Salvador Maynou
Març PÒSITS. Col·lectiva Amics de la Fotografia
Maig MIGRACIONS. Pol Sans
Juny FLORS DE MARGE. Vicenç Rovira
Juliol CERCLES. Àngel Torrent
Agost Fills d'en 'Purets'. Jordi Fuentes
Setembre Encanteris. Josep Guiolà
Octubre Colors de la Mediterrània. Agrupació Fotogràfica 'Cromàtica' del CER
Gener DIAMBA. Anna Batalla
Febrer LA SENSUALITAT DE LES ESQUENES. Salvador Maynou
Març PÒSITS. Col·lectiva Amics de la Fotografia
Maig MIGRACIONS. Pol Sans
Juny FLORS DE MARGE. Vicenç Rovira
Juliol CERCLES. Àngel Torrent
Agost Fills d'en 'Purets'. Jordi Fuentes
Setembre Encanteris. Josep Guiolà
Octubre Colors de la Mediterrània. Agrupació Fotogràfica 'Cromàtica' del CER
Autor: Francisco Cobos
Lloc: Claustre de l’Hospital
Dates: de l'1 al 31 d'Agost de 2018
TEMPS REGALAT
Autor:
Lloc:
Dates:
Organitza:
Miquel Solanellas
Museu de la Mediterrànea
c/ Ullà, 31
Torroella de Montgrí
del 7 de Gener al 2 de Febrer del 2021
Fototorroella

El concepte de Temps Regalat va intimament lligat a l'acció dels "metronautes": esperar.
Després de transitar per vestíbuls, passadissos, i pujar i baixar escales i ascensors, esperar és l'activitat més habitual. De fet és una acció inherent al mateix fet de desplaçar-nos en metro ja que esperem a l'estació i dins del vagó fins que arribem a la nostra destinació. Aquesta espera ens dona dret a disposar d'un temps per a ús propi.
ANDREA KöHLER en el seu llibre El Tiempo Regalado, un assaig sobre l'espera (Libros del Asteroide, 2018) cita: "..l'espera és el foli en blanc que s'ha d'omplir", i els "metronautes" omplim aquest temps d'espera amb infinitat i diversitat de conductes, algunes molt clàssiques, com dormir, pensar sobre les nostres preocupacions quotidianes, llegir, parlar o altres actuales com la utilització de mòbils, tauletes o altres aparells electrònics.
La interposició de superficies reflectants i translúcides entre persones (metronautes) i la càmara fotogràfica, ens obsequia amb unes imatges quasi irreals que semblen fugir del món real, només visibles al viatger bon observador.